replica rolex

replica rolex
replica rolex

2015年1月9日星期五

1K +: goed, mooi maar ... Meer Dure

Eens moest worden. De auteur van deze site is nog steeds scherp om B3 horloges te bevorderen - goed, mooi en goedkoop. Maar de waarheid is dat er veel horloges die is niet bepaald goedkoop, verdient promotie die hier niet zouden hebben.
En hoe je een website om naar te kijken "BBC" (goed, mooi en dure) was uit mijn horizon te creëren, heb ik besloten om een ​​nieuwe sectie te openen, in het algemeen aangeduid 1K + die, zoals de naam al doet vermoeden, zullen alle horloges kost meer dan duizend euro te huisvesten - de waarde die ik beschouw als de limiet voor "B3 horloges".
De beslissing werd neergeslagen door een Web ronden, waar ik dat twee klokken die me beviel ontdekt - de Modelo Citizen afbeelding en een nieuw Christopher Ward waren duidelijk buiten het bereik van de gebruikelijke prijzen op deze site.
De meeste horloges die hier spreken zal zeker blijven B3 modellen, maar de lezer moet niet verbaasd zijn als ze beginnen te goede horloges, mooi vinden, maar een beetje duurder dan je gewend bent in de afgelopen maanden. bekijk meer rolex imitatie en Ferrari

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge