replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年1月28日星期四

Black Berry groot LCD-horloge

Dit horloge was een van mijn zeer willekeurige koopt, en dus ik weet niet veel over.
Ik vond het maar een jaar zwerven rond een Japanse rommelmarkt op vakantie naar Tokio. Het ving mijn oog vanwege de enorme omvang (en lage kosten), maar het is niet door een bekende merknaam.
Het horloge is door / genaamd Black Berry oordelen naar de naam op de voorzijde. De achterkant helpt niet als het alleen maar zegt dat de achterkant is van roestvrij staal. Het heeft niets te maken met de BlackBerry-telefoon bedrijf, en deze horloges naam wordt geschreven als twee woorden.
Het display is een grote inverse dot matrix LCD-scherm, met elk personage zijn 7 pixels breed en 8 hoog. De seconden cijfers zijn kleiner, maar zijn gewoon gemaakt van kleinere pixels! Tijd wordt weergegeven over drie rijen, met een geschilderde lijn tussen de uren en minuten. Langs de linkerzijde van het horloge zijn geschilderd een lijst van dagen, met een marker achter zien welke dag het is.
Naast de tijd, heeft het alarm en chronograaf modes, en er is een zeer heldere elektroluminescente achtergrondverlichting.
Ik kocht het rond 2005, dus ik denk dat het is gemaakt van een of twee jaar eerder.
Bekijk meer horloge en rolex sky dweller replica

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge